Coaching Personal

Si no estàs bé, has trencat amb la teva parella, has perdut el treball i en vols trobar un de nou o simplement vols emprendre un nou projecte personal o simplement fer canvis en la teva vida, el Coach ( jo) t'acompanyare en tot el procés.
Posa un Coach a la teva vida

El coach no és un terapeuta , ni un psicòleg, és un professional degudament preparat per realitzar un procés d'acompanyament perquè la persona superi la situació en la qual es troba o en la cerca o compliment de l'objectiu professional o personal que vol aconseguir.

Per tant un Coach personal o Life coach , t'acompanya perquè afrontis els reptes que la vida et posa en el camí, al mateix temps que t'ajuda a superar-los al mateix temps que vas coneixent el teu potencial que es trobava ocult davant els teus ulls.

No buscarem en el passat sinó que parlarem de l'aquí i l'ara, del que t'aquesta passant en aquest moment.

Les sessions de coaching personal tenen una durada de 6 a 15 sessions d'una hora i mitja la primera i de 55 minuts les altres. Les primeres son setmanals i desprès quinzenals, depenen de la necesitat del coachee (client).

Les tarifes te les donaré quan sol·licitis informació en la pestanya de contacte. El preu l' ajustarem a realment d'acord a les teves possibilitats , per tant no dubtis ni un moment mes i comença ja el teu procés . Entra en contacte amb mi, ja veuras que ens entendrem.

És necessari que et digui que la primera sessió és la mes important, ja que ha d'existir una bona connexió entre el coach i el coachee (tu) i totes les sessions són confidencials i respectuoses amb tu. Avui comença un nou dia per a tu, del que t'en sentiràs satisfet/a.

T'espero

Coaching Personal

Si estas enfermo, has roto con tu pareja, has perdido el trabajo y quieres encontrar uno nuevo o simplemente quieres emprender un nuevo proyecto personal o simplemente hacer cambios en tu vida, el Coach ( yo) te acompañará en todo el proceso.
El coach no es un terapeuta , ni un psicólogo, es un profesional debidamente  preparado para realizar un proceso de acompañamiento para que la persona supere la situación en la que se encuentra o en la búsqueda o cumplimiento del objetivo profesional o personal que quiere conseguir.
Ve a dónde quieras ir.  Yo te acompaño
Por lo tanto un Coach personal o Life coach , te acompaña para que afrontes los retos que la vida te pone en el camino, al tiempo que te ayuda a superarlos al tiempo que vas conociendo tu potencial que se hallaba oculto ante tus ojos.

No buscaremos en el pasado sino que hablaremos del aquí y el ahora, de lo que te esta pasando en este momento.

Las sesiones de coaching personal tienen una duración de 6 a 10 sesiones de una hora y media la primera y de una hora las otras.

Las tarifas te las daré en cuanto solicites información en la pestaña de contacto. El precio lo ajustaremos a  realmente de acuerdo a tus posibilidades , por lo tanto no dudes ni un momento mas y empieza ya tu proceso . Entra en contacto conmigo, ya veras que nos entenderemos.

Es necesario que te diga que la primera sesión es la mas importante, ya que debe existir una buena conexión entre el coach i el coachee (tu) y todas las sesiones son confidenciales y respetuosas contigo. Hoy empieza un nuevo día para tí

Te espero 
Tu Coach
Coach.Aktiva
Fotografía. Autora Montserrat Fugardo. Balancín antiguo
En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein